FASHION DEALã – No Space For Hate, Just Pure Love Of The Game
Stretnutie urban kultúry v Bratislave sa podarilo.
FASHION DEALã je za nami a môžeme skonštatovať, že táto akcia sa podarila. V centre Bratislavy, v budove na Laurínskej ulici sa na piatich poschodiach prezentovali (nielen) fashion značky. Každé poschodie bolo koncepčne rozdelené podľa typu predajcov. Heslo nultého ročníku tohto urbánneho podujatia znelo: FASHION DEALã – „No Space For Hate, Just Pure Love Of The Game“. A to sa aj stalo, no hate, just love 🙂
ArtAttack Shop na FASHION DEALã
ArtAttack dostal možnosť prezentovať sa na tomto „stretnutí“ a tak sme to využili. Pri tejto príležitosti, sme uviedli novinky v podobe nového čierneho trička Ajlavmjuzik. Tričko bola novinka aj keď sme ho vypustili už týždeň dopredu. Úplna novinka, ktorú sme na FASHION DEALã doniesli rovno z „pece“ boli originálne snapbacky-šiltovky Ajlavmjuzik a ArtAttack. Ďakujeme našim „ľuďom“, že nás prišli podporiť!
Čo sa nám páčilo na FASHION DEALã?
Merchyou so svojím strojom na sieťotlač.
Návštevníci si mohli v praxi vyskúšať ako sa potláčajú trička technológiou sieťotlače. Najprv ste však museli vydržať balansovať na doske. Veľmi zaujímavá prezentácia. Potlačené tričko si ľudia mohli nechať ako suvenír. Merchyou je bratislavská firma, ktorá sa zaoberá návrhom a potlačou textilu. Kladie dôraz na textil z udržateľných zdrojov a eko farby, ktoré sú priateľské k prírode. Oceňujeme túto prezentáciu, veď uvážte, doviesť sieťotlačový stroj na 3. poschodie bez výťahu, to nieje len tak 🙂
Footshop a čistenie tenisiek-topánok
Áno, čistenie topánok ako za starých čias. Pekne ste sa posadili do kresla a nechali ste si vyčistiť svoje tenisky od odborníkov na tenisky. Footshop, je česká spoločnosť sídliaca v Prahe, ktorá sa zaoberá (ako názov hovorí) hlavne teniskami.
Life is Porno a kartónový stánok
Za značkou Life is Porno stoja slováci pôsobiaci v Prahe, ktorý sa sústreďujú na výrobu originálneho oblečenia a doplnkov. Zaujal nás kartónový „prístrešok“. Do prístrešku vás zavrel Life is Porno klaun a nasadil vám slúchadlá. V slúchadlách ste si mohli vypočuť krátku prezentáciu značky. V nej vás informovali o svojej novej kolekcii originálnych snapbackov.
Prototyp novej šiltovky bol nasvietený za sklom a mohli ste sa pozerať na ňu počas výkladu v slúchadlách. Šiltovky z pripravovanej novej série budú rozosielané náhodne. Bude ich 365 a každá šiltovka je originál. Ľudia, ktorý si ich objednajú nevedia dopredu akú farbu alebo dizajn daná šiltovka bude mať. Objednáte si šiltovku, avšak neviete aký model vám pošlú 🙂
Dizajn stánku Adidas
Značku Adidas nemusíme predstavovať. Je to nadnárodná značka, ktorá má prostriedky na podobné prezentácie a tak aj vyzeral stánok. Stánok Adidas bol veľmi pekne navrhnutý a spracovaný. Adidas prezentoval svoju novú sériu tenisiek Tubular. Pekne nainštalovaný priestor a k tomu vám hostesky nasadili virtuálne okuliare a mohli ste sa tak poprechádzať po stánku aj vo virtuálnej realite.
Čo dodať nakoniec FASHION DEALã?
Samozrejme FASHION DEALã nebolo iba o týchto značkách. Zastúpenie mali aj ďalšie slovenské a české značky. Hore spomenuté značky, nás však osobne zaujali originálnym spôsobom prezentácie. Na prvom poschodí ste si mohli posedieť a vypočuť prednášky o samotných značkách a urbánnej móde. K videniu boli aj fotky a grafiky umelcov.
Na Slovensku, špeciálne v Bratislave sa za ostatné roky udomácnili rôzne markety-podujatia ako Urban Market alebo Dobrý trh. Nápad s podujatím FASHION DEALã nieje nový, avšak FASHION DEALã priniesol nový koncept. Nové značky pritiahli mladšiu generáciu a teda aj nových ľudí.
Samozrejme, podujatie malo aj svoje chyby, ale z nášho pohľadu sú to detaily, ktoré k organizovaniu podobných podujatí patria. Pre tých čo sa neprišli pozrieť, môžeme iba napísať, že škoda. Prídite sa pozrieť na ďalší ročník, určite nebudete ľutovať.