Hlavným zámerom pri vytváraní návrhu na maľbu fasády Figara bolo vytvoriť vizuál odkazujúci na dlhú históriu továrne.
Chceli sme vytvoriť maľovanú reklamu spôsobom, ako sa to robilo v minulosti. Maľovaná reklama má u nás dlhú históriu, no bola v posledných desaťročiach zahlušená všadeprítomnou tlačenou reklamou. Zvolili sme preto retro štylizáciu- tlmenú monochromatickú hnedú farebnosť, dobové motívy, tradičnú maľbu štetcom. Chceli sme vytvoriť maľovanú reklamu spôsobom, ako sa to robilo v minulosti.
Znovuobjavovanie hodnoty maľovanej reklamy
Veríme, že táto realizácia bude ďalším krôčikom k znovuobjaveniu hodnoty maľovanej reklamy. Snažili sme sa dosiahnuť kompozíciu, ktorá pôsobí monumentálnym dojmom, aby boli jednotlivé prvky maľby ľahko čitateľné aj s veľkej diaľky a pri prejazde v rýchlosti.
Maľba ako dominanta bratislavského závodu
Maľba je vytvorená tak, aby sa stala dominantou historického bratislavského závodu. Realizácia trvala 2 týždne, pracovali na nej traja výtvarníci. Maľbu si môžete osobne pozrieť na tejto adrese.
Páči sa vám takáto maľba a chcete aj vy vkusne skrášliť svoj interiér alebo exteriér, napríklad u seba doma alebo vo firme, neváhajte nás kontaktovať.
Spoločne vymyslíme originálnu maľbu, ktorá vkusne skrášli váš priestor.